Beleggen in Biotech: van research tot winst
TiGenix
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beleggen in Biotech // Beleggen in biotechnologie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
daffyduck



Geregistreerd op: 13 Jan 2010
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: 18-03-2010 13:35:29    Onderwerp: Reageren met citaat
tarra schreef:
Jouw minimaal koersdoel van 6 EUR (excl. verkoop in USA) lijkt mij wel een HEEL voorzichtige inschatting.

Zelf kom ik tot het volgende resultaat:

Omzet: 100 miljoen EUR (d.w.z. ruim 5000 behandelingen/jaar)
Nettowinst: 35 miljoen EUR
Stel KV van 20 miljoen EUR aan 3.5 EUR, dan zijn er 5,7 miljoen nieuwe aandelen. Toe te voegen aan de huidige 31 miljoen. Brengt aantal nieuwe uitstaande aandelen op, laat ons zeggen, 37 miljoen.
Bijgevolg, WPA van 0.95 EUR/aandeel.
Stel: K/W = 17 (10 lijkt me wel echt te laag !), dan kom je tot een prijs van 16 EUR.



Hoe berekenen die analisten het koersdoel eigenlijk? Die komen maar aan 3 a 4 euro/aandeel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
loenie



Geregistreerd op: 13 Jan 2010
Berichten: 27
Woonplaats: Hoogstraten

BerichtGeplaatst: 19-03-2010 13:23:49    Onderwerp: Reageren met citaat
http://www.dimdi.de/dynamic/de/klassi/downloadcenter/ops/vorschlaege/vorschlaege2010/120-gentechnischcharakterisiertechondrozyten-witthohn.pdf
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jaak



Geregistreerd op: 15 Jan 2010
Berichten: 10
Woonplaats: Eeklo

BerichtGeplaatst: 30-03-2010 23:36:17    Onderwerp: ik vraag me eigenlijk af voor wat dit gaat gebruikt worden. Reageren met citaat
ik vraag me eigenlijk af voor wat deze tool gaat gebruikt worden.

http://www.cambridgenetwork.co.uk/news/article/default.aspx?objid=68807

Alle succesvolle ontwikkelingen die uiteindelijk tot doel hebben de tweede operatie een NIET open knie ingreep te maken leiden tot minder lijden.

--
even terzijde.
Mijn breakeven op TIG staat dit moment aan € 3.56 en daar was de low op 30/3/10 een volle euro onder.
De dag voor de klap (nieuws over bijkomende eisen door FDA.) was ik net iets te gulzig.
En, ik was ook een dagje verkeerd in mijn agendanotities.. (Neem er dan nog eens het zowat omvallen van de slaap door ploegenwerk er bij, en het ffeit dat ik er eigenlijk vrij gerust in was.)

(ik had, on hindsight, moeten verkopen in de stijging, maar was vooral verrast door het FDA feit. Een gewoon jaarcijfer was voor mij geen reden 'to sell on the news'. Maar het was nu eenmaal zo dat ik al sliep toen FDA nieuws boven water kwam...)

Ik ben ook benieuwd wat gaat gebeuren met de aandelen die verhandelbaar worden, omdat Kattje alludeert dat er 1 vd spelers gaat dumpen.

Ik heb voor mezelf al enkele excel simulaties ingetikt, en een realiteitstest gedaan.
Wat kan ik me veroorloven met de reeds gevormde winsten op port? Wat is mijn horizon?

Mijn horizon is in wezen niet zwaar veranderd, met dien verstande dat voor 2010 ik de winsten en de natuurlijke aanwas van belegbaar cash 'update' in mijn LT horizon, en dat 2021 nu een jaar dichter ligt. Het belegbare groeit met minstens €10K (zuiver op inkomst relatief spaarvermogen), de termijn verkleint.
Het minimum onmiddellijk beschikbaar bedrag voor 'situaties en geplande aankopen' is weer eens hoger gesteld en ter beschikking.

Een beetje zoals ze zeggen, doe het niet met geld dat je nodig hebt/kan hebben.

---
TIG
46.000 inkomsten uit CC eind 2009.
Hoe speelt de Facturatiedata?
OKT mss al een of drie, of meer, harvests.
NOV/Dec drie of meer implant
(de harvesting ops in nov kunnen niet resulteren in implant in Nov. De harvestings van Dec worden in Jan ge-implanteerd.)

Eerste betalingen geboekt voor eind Dec.
Klinieken factureren doorgaans vrij laat aan klant, en ik denk dat klinieken ook niet alles voorschieten aan TIG.
Dat was waarom ik gerust was over het cijfer 46000.
het FDA nieuws, tja.
Dat geeft laatinstappers de kans om spotgoedkoop in te stappen.
_________________
Met Vriendelijke groet, Jaak.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
loenie



Geregistreerd op: 13 Jan 2010
Berichten: 27
Woonplaats: Hoogstraten

BerichtGeplaatst: 02-04-2010 17:17:21    Onderwerp: Reageren met citaat
EINDELIJK EEN DATUM GEVONDEN
Het lijkt interessant de volgende nieuwe
specialiteiten te signaleren.
- ChondroCelect® ▼ (hoofdstuk 5.3.3.,
beschikbaar sinds februari 2010) is een
suspensie van autologe kraakbeencellen,
voorgesteld voor gebruik in hospitaalmilieu
voor herstel van gelokaliseerde en
symptomatische kraakbeenletsels.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jaak



Geregistreerd op: 15 Jan 2010
Berichten: 10
Woonplaats: Eeklo

BerichtGeplaatst: 24-04-2010 01:26:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Grootbank BNPF had een mededeling over alle uitstaande lopende orders op euronext.
Die worden/werden vrijdagavond 23/4/2010 allemaal gewist.
Als je al uitstaande order had en in een wachtrij zit, hou hier dan rekening mee.

Ik heb geen idee wanneer andere brokers annuleringen van open (oude) orders gaan melden of in hun platform zullen tonen.

Orders zo plotseling annuleren zodat u ze opnieuw moet ingeven, en godweetwaar (maar elders)in de wachtrij gaat staan is, als het voor iedereen geldt, zo te zien legaal.
_________________
Met Vriendelijke groet, Jaak.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rob



Geregistreerd op: 26 Jul 2010
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 26-07-2010 18:58:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Brussel (tijd) - De Schotse vermogensbeheerder F&C Asset Management heeft zijn belang in TiGenix afgebouwd tot onder de 3 procent. Dat blijkt uit een transparantiemelding van het bedrijf.

De vermogensbeheerder heeft nog 2,95 procent van de stemgerechtigde aandelen van TiGenix in handen. Dat komt overeen met ruim 910.000 aandelen. Eind 2009 had F&C nog 3,97 procent van de stemrechten in TiGenix.

Het aandeel van Tigenix zit al enkele maanden in het verdomhoekje op Euronext Brussel. Sinds het bedrijf aankondigde een vertraging te hebben opgelopen voor de lancering van kraakbeenmiddel ChondroCelect in VS, is het aandeel al meer dan 58 procent gezakt.

Het is gewoon afwachten tot de halfjaarcijfers en daarna verder met de lancering CM in september. En om bovenstaand bericht te reageren. Iets of iemand houdt echt geen kleine miljoen aandelen vast in een bedrijf waar geen vertrouwen in is. Rolling Eyes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beleggen in Biotech // Beleggen in biotechnologie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Pagina 12 van 12

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum