Beleggen in Biotech: van research tot winst
TiGenix
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beleggen in Biotech // Beleggen in biotechnologie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rbeern



Geregistreerd op: 12 Jan 2010
Berichten: 4
Woonplaats: W-Vl

BerichtGeplaatst: 15-01-2010 11:34:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Beste allemaal,

Ik ben een paar dagen geleden uitgestapt met een kleine winst,maar de laatste 2 dagen heb ik zo'n 12000 stuks aangekocht.
M'n reden van de eerdere verkoop,ik had een mooie kans gezien op een extraatje,ben ik in geslaagd.
Op geen enkel moment heb ik enige twijfel gehad aan het welslagen van tigenix als bedrijf.
M'n vorige participatie bedroeg zo'n 1 a 1,5% van m'n aandelen...nu is dat een pak meer,maar nu gaan we er dan ook voor hé!

(btw,met mijn dank incluis,voor de fijne verstandhouding hier)!

mvg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jacques07



Geregistreerd op: 13 Jan 2010
Berichten: 12

BerichtGeplaatst: 15-01-2010 11:52:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Beste heer,

De verkoop van aandelen door de heren Van de Steen en Luyten staan los van elkaar en zij hebben elk persoonlijke redenen om deze aandelen te verkopen, onafhankelijk van TiGenix.

Graag wil ik bij deze erop wijzen dat zogenaamde “insiders” zoals de leden van de raad van bestuur en de werknemers van TiGenix strikt gehouden zijn aan een “dealing code” welke bepaalt dat er niet mag gehandeld worden in periodes dat zij over bepaalde koersgevoelige informatie beschikken die niet in de makrt bekend is.

Vriendelijke groet,



Kris Motmans
_________________
De jongen zal men leren,de ouden eren,de wijzen vragen en de zotten verdragen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elputteko



Geregistreerd op: 12 Jan 2010
Berichten: 12

BerichtGeplaatst: 15-01-2010 12:03:55    Onderwerp: Re: mooie opening Reageren met citaat
elputteko schreef:
heb toch de indruk dat er iets op til is...mooie opening, bied goed opgevuld...fda nieuws in aantocht? grtjs en goeie morgen.


ziedet wel...ik had het aan mijn water gevoeld dat er iets ging gebeuren. goe bezig mannen!! hopelijk niet te veel kleine dumps nu, anders weer naar 4. Maar de trend is gezet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Espraeses
Site Admin


Geregistreerd op: 11 Jan 2010
Berichten: 25
Woonplaats: Roeselare

BerichtGeplaatst: 15-01-2010 12:20:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Ook ik ben opnieuw ingestapt omdat ik geen koersdrukking meer zie, helaas wat te hoog (4,05).

Hopelijk kan de 4 als steun dienen en bij enig nieuws kunnen we dan weer omhoog.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Bloem



Geregistreerd op: 12 Jan 2010
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 15-01-2010 12:23:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Espraeses schreef:
Ook ik ben opnieuw ingestapt omdat ik geen koersdrukking meer zie, helaas wat te hoog (4,05).

Hopelijk kan de 4 als steun dienen en bij enig nieuws kunnen we dan weer omhoog.
Citaat:


Als er iemand nu een 6000 neemt zitten we op 4.10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kat



Geregistreerd op: 13 Jan 2010
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: 15-01-2010 14:11:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eens de pre-BLA meeting een feit is zal er in de pers van de US ook wel al eens melding worden gemaakt van Tigenix, mogelijk met enkele geïnteresseerden tot gevolg...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Espraeses
Site Admin


Geregistreerd op: 11 Jan 2010
Berichten: 25
Woonplaats: Roeselare

BerichtGeplaatst: 15-01-2010 14:13:52    Onderwerp: Reageren met citaat
[quote]Eens de pre-BLA meeting een feit is zal er in de pers van de US ook wel al eens melding worden gemaakt van Tigenix, mogelijk met enkele geïnteresseerden tot gevolg...[/quote]

Klopt. Voor de rest vind ik het starten van die procedure eigenlijk maar een non-event. Iedereen weet dat ze in Amerika willen beginnen en die procedure aanvragen. Uiteraard zal het persbericht in binnen-en buitenland wel een positief licht werpen op Tigenix en voor een stijgingkje zorgen van een 5 % ofzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
rauni



Geregistreerd op: 12 Jan 2010
Berichten: 12

BerichtGeplaatst: 15-01-2010 15:08:38    Onderwerp: Reageren met citaat
De BLA-indiening zelf kan ook geweigerd worden. De acceptatie van de BLA-indiening is misschien geen top-event, maar een non-event zou ik het toch ook niet noemen. Geeft natuurlijk geen garanties voor wat er met de koers zal gebeuren, maar het kan wel iets doen bewegen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Espraeses
Site Admin


Geregistreerd op: 11 Jan 2010
Berichten: 25
Woonplaats: Roeselare

BerichtGeplaatst: 15-01-2010 15:36:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Aha, ok. Wel in dat geval, herzie ik mijn mening een heel klein beetje. Nog altijd geen zo'n groot evenement want uiteindelijk houdt niemand er rekening mee dat ze geweigerd worden tot die procedure..... Dus iedere belegger gaat ervan uit dat ze op z'n minst toegelaten worden tot de procedure aangezien in Europa effectief werd goedgekeurd (=Zit al in de koers).

Ik zie het eerder als goeie reclame, om het wat simpel te zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
rbeern



Geregistreerd op: 12 Jan 2010
Berichten: 4
Woonplaats: W-Vl

BerichtGeplaatst: 15-01-2010 17:36:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Hebben we het niet mooi gedaan vandaag in een ferm rood klimaat??
Tegendraads zijn is toch best leuk.
fijn weekend elkeen!
tot de volgende
mvg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
danclo



Geregistreerd op: 12 Jan 2010
Berichten: 9
Woonplaats: Vl-Brabant

BerichtGeplaatst: 15-01-2010 17:40:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Ja, mooi slotje, 4,03€, dat is toch weer dikke 4,40% erbij!Ben ik blij dat ik mijn eigen gedacht gevolgd heb en niet naar bepaalde nozems geluisterd heb!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kat



Geregistreerd op: 13 Jan 2010
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: 15-01-2010 17:54:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Het is een mooi begin, volgende week zit er méér in!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jaak



Geregistreerd op: 15 Jan 2010
Berichten: 10
Woonplaats: Eeklo

BerichtGeplaatst: 15-01-2010 22:29:00    Onderwerp: Reageren met citaat
goede avond allemaal, het draadje met interesse gelezen en gesnapt waarom ik geen PM kreeg van Kat. (Er werd een selectie gemaakt.. En ik vermeldde dat ik op mijn positie van 3600 blijf zitten. Dat getal moet ik corrigeren want ik heb er 4380 verzameld met momenteel een break-even aan pakweg 4.20)

Tig is ongeveer 35 percent van port (na verkoop van een pakket AM dat ik beter gehouden had) maar ik heb orders uitstaan om cash te investeren in nieuwe aandelen (herinstappen, bijkopen, verder diversifieren.).
Na de koude douche door de laatste KV nog slechts 5 percent te gaan op TIG, en 2009 was al bij al niet zo slecht omdat de port bijna 37 percent moet crashen om geen totaalwinsten meer te hebben.
Smile

als het kan, graag de info van TV44 en Kat in PM. (ook al dump ik niet, weet ik graag iets meer.)
_________________
Met Vriendelijke groet, Jaak.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rbeern



Geregistreerd op: 12 Jan 2010
Berichten: 4
Woonplaats: W-Vl

BerichtGeplaatst: 16-01-2010 09:56:04    Onderwerp: Reageren met citaat
G'morgen allen! Shocked

Ik zit zo te denken...Was er n's geen poster op het vorige forum die beweerde dat hij de eerste patient was in de benelux die zich zou laten behandelen met "CC"??
ivm het eventuele kostenplaatje zou het niet slecht zijn moest die persoon(die ook hier mss aan het meevolgen is)eens iets zou laten horen?!
En zelfs indien de persoon in kwestie niks kwijt zou willen in dat verband...gewoon om te weten of alles ok is nu met de knie maw,hoe het herstel in z'n werk gaat enzo...zou toch fijn zijn om dat n's te horen-weten.
(weet hier iemand nog om wie het ging)?
De vraag komt ook uit m'n persoonlijke sfeer,ikzelf heb het ook aan m'n knie(links),m'n orthopedist heeft me een hele poos terug aangeraden,te wachten om in te grijpen tot "cc" beschikbaar was,(dit geef ik maar even mee ter info),ik spreek hier over een jong maar vrij belangrijk arts,die hoog staat aangeschreven bij topsporters ed.Een naam kan ik hier niet neerzetten,dat is een beetje normaal denk ik.
Ik zal mij er bij deze wel toe verbinden om hem n's op te bellen of te mailen ofzo en n's te vragen of hij mss iets meer weet ondertussen ivm met het produkt of kosten of iets dergelijks.
Zodra ik nieuws heb,plaats ik het hier.

mvg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rudy10



Geregistreerd op: 14 Jan 2010
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 16-01-2010 10:47:23    Onderwerp: Reageren met citaat
G'morgen,

ik heb ook al naar deze persoon willen verwijzen hier. Op beursduivel heb ik destijds gepost dat ik het zeer interessant zou vinden wat de behandelende arts van CC dacht.
Het zou natuurlijk zeer interessant zijn moesten via die persoon de evolutie van zijn herstel kunnen volgen, al was het maar op een minieme basis.
Voor zover ik het me herinner heeft die man/vrouw zelf medegedeeld het verloop te posten.
Ik hoop dat die ondertussen weet heeft van het bestaan van dit forum en nog iets van zich laat horen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kat



Geregistreerd op: 13 Jan 2010
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: 16-01-2010 11:47:16    Onderwerp: Reageren met citaat
In de periode vanaf het starten van dit forum werden er nu 4 blz. berichten gepost; op het forum van Beursduivel zijn dat er 65 blz. zever...
We zijn "goed bezig" me dunkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Espraeses
Site Admin


Geregistreerd op: 11 Jan 2010
Berichten: 25
Woonplaats: Roeselare

BerichtGeplaatst: 16-01-2010 11:52:05    Onderwerp: Reageren met citaat
[quote="Rudy10"]G'morgen,

ik heb ook al naar deze persoon willen verwijzen hier. Op beursduivel heb ik destijds gepost dat ik het zeer interessant zou vinden wat de behandelende arts van CC dacht.
Het zou natuurlijk zeer interessant zijn moesten via die persoon de evolutie van zijn herstel kunnen volgen, al was het maar op een minieme basis.
Voor zover ik het me herinner heeft die man/vrouw zelf medegedeeld het verloop te posten.
Ik hoop dat die ondertussen weet heeft van het bestaan van dit forum en nog iets van zich laat horen.[/quote]


Klopt, we zullen er wellicht nog van horen op het TrashTigenix-forum. Maar zal een tijdje duren, denk ik. Tegen dat die persoon iets zal te vertellen, zal het wel nog een tijdje duren, denk ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
johnnybeurs



Geregistreerd op: 16 Jan 2010
Berichten: 4
Woonplaats: Oostende

BerichtGeplaatst: 16-01-2010 12:00:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Kat schreef:
In de periode vanaf het starten van dit forum werden er nu 4 blz. berichten gepost; op het forum van Beursduivel zijn dat er 65 blz. zever...
We zijn "goed bezig" me dunkt.


Dag Kat,

Nieuw forum ziet er al gezonder uit.
Vorige week stond ik werkelijk op het punt om mijn 2.500 Tigs te verkopen.Aangekocht aan 4.97 €
Ben beginnen geloven in uw uitleg en had besloten om nog een paar weken te wachten.Ge hebt ene te goed
Bedankt Kat
Groeten van de John
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kat



Geregistreerd op: 13 Jan 2010
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: 16-01-2010 12:14:13    Onderwerp: Reageren met citaat
http://www.eubelius.com/files/Client%20alert_070601_belastingaftrek%20octrooi-inkomsten.pdf

Interessant!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Espraeses
Site Admin


Geregistreerd op: 11 Jan 2010
Berichten: 25
Woonplaats: Roeselare

BerichtGeplaatst: 16-01-2010 12:34:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Niets nieuws onder de zon(want wetgeving dateert al van 2007), maar wel uitermate relevante wetgeving inderdaad.

Kleine toelichting rond de belastingsaftrek voor octrooi-inkomsten in het geval van Tigenix:

Inderdaad van toepassing op tigenix aangezien het een vennootschap is en de inkomsten uit octrooien na 1 januari 2007 zullen gebeuren. Zowel op de eigen producten als op die van Orthomimetics, aangezien ook verkregen octrooien er onder vallen.

Ook is het niet van belang of het onderzoek in België werd gevoerd, zolang het maar een afdeling van een Belgisch bedrijf betreft.

Systeem: 80% van deze inkomsten wordt niet in rekening gebracht, zodat slechts (maximaal) 20% tot
het belastbaar resultaat zal behoren.

Het belang van de aftrek momenteel mag niet overschat worden. Immers, Tigenix heeft nog geen inkomsten uit Chrondocelect. Eenmaal Tigenix echter inkomsten heeft is deze van toepassing. Aanvankelijk zal de impact niet zo groot zijn. Zonder deze aftrek bestaat er immers nog de gewone kostenaftrek en zouden ze de kosten van R&D (MeniscoCelect) nog kunnen hebben afgetrokken van de winst uit ChrondoCelect.

Eenmaal Tigenix winst zal maken, zal dit echter wel een grote impact beginnen krijgen. Slechts 20 % van de inkomsten dan wordt belastbaar.
Aangezien Tigenix voor het grootste deel op de inkomsten uit octrooien zal draaien, is dit wetgeving waar iedere Tigenix-aandeelhouder weet van zou moeten hebben.


Zeer gul regime dus en nu maar hopen dat de wetgeving tegen 2011/2012 niet wijzigt....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beleggen in Biotech // Beleggen in biotechnologie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 4 van 12

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum